טורניר זוגות מעורבים וליגת נשים

בשנת 2016 זכיתי לכבוד העצום כאשר הוצע לי להצטרף לעמותה לקידום משחק הפוצ'יוולי בישראל.
אחד הדברים שתמיד היו לנגד עיני הם השוויון בין כל בני האדם ללא קשר לדת, מין או צבע ולכן החלטתי לקחת על עצמי להיות זה שמייסד לראשונה בעולם ליגת פוצ'יוולי לנשים בלבד.
למזלי הרב יש לנו בארץ שחקניות נהדרות ונשים שמוכנות לקפוץ למים העמוקים ולסייע בכל מה שצריך וכך בעזרתן האדירה הצלחנו להרים ליגת קיץ שהיוותה את ההישג המשמעותי הראשון לענף הנשים כאן ושימשה השראה לאלה שהגיעו לאחר מכן.
הליגה כללה 6 קבוצות שמורכבות מסה"כ 18 שחקניות, בסיום הליגה נערך טקס הענקת גביעים במעמד הפיינל פור בחוף פרישמן בת"א וזו הייתה יריית הפתיחה לנשים בכל הארץ שיש בשביל מה לעבוד.
מאז התקיימו טורנירים לנשים בלבד וטורנירים לזוגות מעורבים כאשר בכל טורניר רמת המשחק רק הולכת ועולה, בטורנירי הזוגות המעורבים נוצר אמון ושיתוף פעולה בין השחקנים והשחקניות שמאפשרים לשחק ביחד בצורה מכבדת ולאפשר לכולם לקחת חלק שווה במשחק.
אם בעבר היה נהוג שהשחקן סוגר את כל המגרש והשחקנית רק מרימה אז היום המציאות היא אחרת לגמרי, שחקניות כבר מקבלות סרבים, תוקפות ואפילו עושות שארקים, אין ספק שהעתיד של הענף נראה מבטיח אבל רק באמצעות שילוב מלא של נשים בספורט נוכל להביא אותו למקום אליו הוא ראוי.

בטורניר המעורב האחרון ש-FTLV ערכה, טורניר שהתקיים בפארק הלאומי ברמת גן בסוף קיץ 2020, השתתפו לא פחות מ-16 קבוצות.
האווירה הייתה נהדרת, האחדות והמשפחתיות הורגשו היטב וכל משפחת הענף הגיעה להיות חלק.
לעיני הקהל הרב השחקניות הציגו רמה גבוהה מאי פעם, ועל זה שאפו ענק!
במקום הראשון זכו הצמד הנהדר מור שקד ומאור האס.